Pyhäkoulut
Pyhäkoulut ovat pääasiassa sunnuntaina klo 16.15-17.15 jumalanpalvelusten yhteydessä. Pyhäkouluissa on lapsille suunnattua mukavaa tekemistä ja opetusta. Pyhäkoulujen päivämäärät voit tarkistaa seurakuntamme kalenterista.

Muksukerho

Ehtoollisjumalanpalvelusten jälkeen klo 13-15 kokoontuu niin sanottu muksukerho, joka alkaa kaikille yhteisellä eväshetkellä. Luvassa on askartelua perheen pienimmille ja muuta toimintaa vanhemmille lapsille. Tervetuloa!

Perhejumppa

Kerran kuukaudessa perheet kokoontuvat Keurusjumpan hallilla hartauden, herkuttelun ja liikunnan ääreen. Seuraavat kokoontumiset ovat 20.4. ja 25.5. Lisätietoja Veralta (0400717802) tai Kennethiltä (0406692342).

Mix-illat

MIX-illat pidetään noin kerran kuukaudessa perjantaisin klo 18.00 Keuruun Helluntaiseurakunnalla.
Mix-ilta on ala-asteikäisille suunnattu toimintailta, joka sisältää aloitus- ja lopetussession lisäksi useita eri toimintapisteitä, joissa tapahtuu milloin mitäkin hauskaa.

Keväällä 2024 Mix-iltoja pidetään 2.2., 15.3. ja 19.4. Tervetuloa mukaan!

Leirit

Kesäleiri on lapselle kesän parasta aikaa! Seuraava leiri pidetään Isolla Kirjalla 23.-26.7.2024 yhteistyössä Ison Kirjan ja Jyväskylän Helluntaiseurakunnan kanssa. Leiri on suunnattu 7-11-vuotiaille ja samaan aikaan alueella on myös varkkileiri pari vuotta vanhemmille lapsille. Ilmoittautua voit klikkaamalla tästä 12.2. klo 7 alkaen. Lisäkysymyksiin vastaa seurakuntamme nuorisopastori Vera (0400717802) sekä Ison Kirjan nuorisosihteeri (0407501061).

Royal Rangers

Royal Rangers on vähän kuin partio, eli pääasiassa ala-asteikäisille suunnattua toimintaa luonnossa. Myös pienemmät ovat tervetulleita vanhempiensa kanssa! Royal Rangers kokoontuu kerran kuukaudessa; kokoontumiset ovat Ison Kirjan alueella, joten seuraa Keuruun helluntaiseurakunnan Facebook-sivuja tarkemmasta paikasta ja ajasta. (Tauolla)